Vizualna identiteta
|
OVOI je arhitekturni biro za načrtovanje in oblikovanje prostora. Beseda "ovoj" je v arhitekturi pogosta, saj se nanaša na fasadni ali stavbni ovoj. Ime arhitekturnega biroja je oblikovano tako, da je črka "J" zamenjana z "I". Zapis besede zaradi kombinacije črk ustvarja likovno privlačnost, zato smo se odločili, da vanj ne posegamo. Hkrati smo želeli ohraniti berljivost, saj je ime nekoliko nenavadno in se razlikuje od standardnega zapisa besede. |
|---|
Osredotočili smo se na izbiro tipografije, ki bo ustvarila vtis profesionalnosti in sodobnosti, obenem pa bo znamki dodala kanček osebnosti in karakterja. Izbrana neserifna tipografija je preprosta vendar ponuja zanimiv detajl v črki "V". Ta simbolizira združevanje idej iz različnih smeri. Za barvno paleto smo izbrali odtenke sive z različnimi podtoni. S kombinacijo različnih odtenkov sive dosežemo večjo dinamičnost podobe.
Ker je sam logotip izrazito geometričen in estetsko privlačen, ga lahko uporabimo tudi kot grafiko, kjer se beseda OVOI ponavlja v neskončnost. Z obliko traku lahko eksperimentiramo na različnih materialih, s čimer izražamo pomen besede "ovoj".