slika1

Stuff pristop

Vsak projekt začnemo s pogovorom ob kavi/čaju ali na Skypu. Najraje v živo, ob čaju.  Na ta način se spoznamo, saj prisegava na osebni stik. Najboljša sodelovanja se namreč zgodijo, ko smo vsi na isti strani. Zanimajo naju vaše ideje, vizija, misli, dvomi, pretekle izkušnje in želeni roki izvedbe. Vedno začnemo z natančnim definiranjem težave, ki jo bova za vas reševali. Naročniki, ki naju kontaktirajo, po navadi nimajo težav s korenitimi spremembami koncepta ali vizualne podobe znamke. Večina jih sprejme spremembe z zaupanjem in s pogumom. Razumejo, da sta izvirna ideja in kvalitetna podoba ključnega pomena za močno in prepoznavno končno podobo.

Stuff raziskava

Dobre identitete, močni koncepti in zapomljive barvne palete nastanejo kot posledica temeljite raziskave. Dobra raziskava po definiciji težave je prva faza najinega oblikovalskega procesa. Najprej temeljito raziščeva okolje vašega podjetja (se pozanimava o sorodnih podjetjih, pregledava primere dobre prakse) in na podlagi tega dobiva širšo sliko o vaši dejavnosti. V veliko pomoč nama je tudi vprašalnik, na katerega odgovorite. Skozi tak proces zbereva primerne informacije, da lahko kar najboljše definirava, kaj je tisto, kar vas loči od konkurence in je vaš glavni adut.

slika2
slika3

Stuff predlog

Največkrat izgovorjena beseda v najinih pogovorih je beseda koncept, ki precej definira najin pristop, saj se zadev lotevava celostno, kar pomeni, da se težko lotiva samo predstavitvene zloženke, če opaziva, da je težava že v sami identiteti podjetja. Ne glede na to, ali se elementi celostne podobe (logotip, vizitka, spletna stran itd.) pojavljajo ločeno ali skupaj z ostalimi elementi, za dober vtis potrebujejo zgodbo in konsistenco na vseh ravneh. Samo na ta način bo znamka pridobila prepoznavnost.

Stuff oblikovanje

Najin značilen minimalističen stil strankam omogoča, da znamke zaradi preprostosti preživijo trende, jasno sporočajo bistvo podjetja in da izstopi vsebina. Pri oblikovanju dizajna posvečava enako pozornost vsem elementom celostne grafične podobe. Z načinom postavitve podatkov na korporativnih materialih želiva podkrepiti koncept samega logotipa. Pri tem pa se zavedava, da ni dovolj, da je rezultat samo lep; želiva da funkcionira oz. odseva znamko ali njeno zgodbo. To filozofijo lepo povzame citat arhitekta Louisa Sullivana: »Oblika vedno sledi funkciji

slika4
slika5

Stuff realizacija

Verjameva, da je dober rezultat odsev dobrega sodelovanja z naročnikom. Vsaka stranka in vsak projekt je zaobljuba. Želja po dolgoročnem sodelovanju odseva najino filozofijo celostnega delovanja. Končni izdelek predstavlja našo najboljšo rešitev zastavljenega problema. Ta rešitev zahteva predanost, natančnost in čas, zato najboljše ideje redko nastanejo čez noč. Glede na kompleksnost projekta se povezujeva z izbranimi zunanjimi sodelavci, strokovnjaki na svojih področjih, s katerimi deliva podobno filozofijo. Pri oblikovanju celostnih podob dajeva izrazit poudarek izboru barv, papirja in primernim tiskarskim tehnikam, ki bodo podkrepile podobo in ji dale poseben in zapomljiv pečat.